Fullspäckad helg

Höll på att skriva ett långt inlägg om helgen igår,men det blev så nedrans tråkigt att det raderades. Har ju inte skrivit på hela helgen men varit full rulle med en massa saker så inte funnits tid att uppdatera. Men varit med Ullis och Tiffany nästan hela helgen,vi har haft det himla roligt i alla fall. 

Idag när jag vaknade kände jag lite smått panik över mitt hår som nu blivit alldeles för långt och slitet så innan jag åt frukost ringde jag och bokade klipptid till imorgon. Skulle egentligen vilja blondera tillbaka mitt hår,men det får vänta. Men jag ska diskutera det med frisören imorgon. Idag ska jag träffa Malin som jag inte träffat på hundra år känns det som. Ska bli himla trevligt! Just nu befinner jag mig hos Jimmy,där även Danne befnner sig. De satt och spela datorspel igår medan jag kollade på massa roliga tv-program.

Ska fortsätta jakten på ett par vita converse idag också om jag och Malin går på stan. Fattar inte att jag inte kan hitta ett enda nedrans par nu när jag verkligen vill ha ett par.

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0