Fluginvasion

God morgon!

Först av allt vill jag varna för någon slags flug och myrinvasion som skett i stan. Jag träffade Malin igår och medan vi satt och åt regnade det ner en fluga i maten. Vi flydde snabbt som attan! Dock hjälpte inte detta eftersom vi snart upptäckte att det var flugor överallt. Vad har hänt? Är det värmen som gör att de har invaderat stan? Äckligt är det i alla fall.

Om drygt en halvtimme ska jag dra mig tillbaka till stan och klippa mig. Sen ska jag göra något mindre roligt,nämligen börja jobba igen. Känns ganska okej,eftersom jag inte tänkt på jobbet en enda minut under semestern. Nej nu måste jag äta upp frukosten och göra mig klar.

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0