Vilodagen

Söndag, och veckan har svischat förbi även om jag jobbat varje dag. Helgen har varit riktigt kugn och det känns faktiskt väldigt skönt (låter lite som en pensionär känner jag). Igår gjorde jag och Tiffany ärenden på stan efter jobbet och gud vad man inte ville vara ute. Det här vädret gör en verkligen helt asocial,man vill inte gå ut och ingen vill komma till en (eftersom den måste gå ut så,hehe). Men vi sågs i allla fall och bar hem grejer i snöovädret,köpte hem mat och kollade på det katasrofalt dåliga melodifestivalen. Måste säga att jag inte tyckte ett enda! bidrag var värt att lysnna på. Kanske låter hårt,men inte kvalité på låtarna ju! Idag har min käre papi berärkelsedag och det ska firas med god mat och tårta. Nu ska jag se om jag får tag på en rykiel-tröja.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0