Torsdags bestyr

Redan torsdag och snart helg igen. Den här helgen blir väldigt lugn med jobb,och lugna kvällar som det er ut nu. Känner mig fortfarande ganska så förkyld men ska ändå jobba idag. Kom precis hem från Uppsala där med familjen där vi igår kollade på bandy (var väl inte riktigt mig grej om jag ska vara ärlig) men ganska mysig stämning med glögg och kaffe. Lyckades öven fynda ett par snygga skor som ska använad så fort snön smälter,lär väl dock ta ett tag om man kollar ut genom fönstret. Igår hann jag ävem emd att hämta ut biljetter till Hamlet med en av bröderna Skarsgård,ska bli kul att se. Dags att sticka iväg!

Over and out.

     
   
   Kontraster
          
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0