Lördag

Gud vilken segovecka jag har haft,men har varit rätt skönt ändå. Kom precis hem från Jimmy men ska snart gå hemifrån igen. Blir middag på Vapiano,som ska bli kul att testa, med lite goa gubbar! Ska försöka hitta något passande att ha på sig,men det är så svårt när vädret är så här jobbigt. Nu skulle man vilja ha vår och kunna sätta på sig vad som helst. Kom på igår eftermiddag att jag har lyckats glömma att betala in anmälningsvagiften till högskoleprovet,very nice,not. Så nu blir det inget med det heller,känns fruktansvärt klantigt av mig att glömma det eftersom jag hade skrivit upp det i min kalender...nu ska det duschas och hittas kläder.

Over and out



Vapiano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0