Bakstuga

Gud vilket underbart väder det är ute, solen skiner och det känns helt plötsligt rätt överkomligt med snön.

Började dagen med att städa lite i mitt rum,vill ju ha det snyggt när man fyller år imorgon (20!!!) Det är nästan så man börjar få åldersnoja,haha. Mötte upp Verum och åt lunch i stan,blev kungshallarna och det är inte en favorit direkt,för mycket folk men god mat i alla fall. Fixade även lite annat fix i stan,så som strumpbyxor och te. Nu har jag en äkta bakstuga här hemma (kan inte säga vad jag bakar,men mums!), ska baka minst tre sådana hemliga saker idag i alla fall. Nästan allt är på sin plats,men det fattas fem vinglas så skulle behöva åka till ikea och köpa fler idag,man kan ju aldrig ha för många vinglas.

Tänk om någon snäll själ kunde skjutsa en...vågar mig inte på kollektivtrafiken eftersom jag har lite annat som ska fixas ikväll också. Så taggad! 


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0