Totikki

Måndag och har precis läst en av texterna till imorgon men har två kvar. Ska fixa i lägenheten idag och behöver verkligen åka till ikea,men hur kul är det att åka dit själv? Verkar bara vara jag som är ledig idag,alla andra har skola eller är på jobbet. Buhu. Hoppas att jag får igång tv:n och datorn i lägenheten imorgon också,sov hos mamma och pappa ikväll eftersom jag behövde internet,typiskt att sådant aldrig lyckas gå smidigt.
 
Just det en liten sammanfattning av helgen,i helgen har jag:
- jobbat,började alldeles för tidigt med mitt nuvarande trötta sinne
- haft en lyckad utgång med Tiffany,där vi "festade med Andreas Weise" haha
- fått ett nytt hem
- haft sönder mammas och pappas dusch,bravo säger jag bara
- sett en Beck-film,vilket var mycket onödigt eftersom jag tycker de är läskiga


With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0