Målartag

Gud helgen har gått i rasande takt och varit himla lyckad! Berns i fredags,Uppsala i lördags och sen lite fix i lägenheten med Tiffany och sedan även Felicia en stund. Idag var det skola på förmiddagen, men gud så trött ja var,och ensam var jag inte med tanke på att kaffekön ringlade sig lång när det var dags för rast. Sen var det äntligen dags för att sätta igång med målningen, hann med en stryknin idag och sen blir det en imorgon eller eventuellt två beroende på hur det blir.
Imorgon är jag i vilket fall som helst ledig, i alla fall än så länge om de inte ringer och vill att jag ska jobba. Nu vill jag helst inte att de ringer ändå...

With Love

Kommentarer
Postat av: Malin

men tänk att du ska flytta louise!! :D inte klokt! nu är det verkligen på riktigt, DIN lägenhet :D

en fråga- är det en hyresrätt eller bostadsrätt? :)

vill se fler bilder!! en till fråga- vad är sista bilden för något?

kram<3

2010-12-10 @ 13:06:22
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0