Julstämning på intåg

Precis gjort mig en kopp rött te med vaniljsmak,i princip det enda teet jag dricker just nu. Gjorde mig nyss en matlåda för att spara en slant när jag ska vara i skolan halva dagen imorgon. Kommer säkerligen bli kaffe för den "insparade slanten" Såklart ringde jobbet mig imorse och frågade om jag kunde jobba,så jobb blev det. Jag har även lyckats skriva upp mig på en tid imorgon också,när jag ändå var igång...Nu är målningen av lägenheten eller det enda rum som lägenheten består av klar! Blev lite av en stressmålning när det skulle hinnas med innan jobbet. Som tur var kom Tiffany och räddade mig från att inte bli klar samt tog med sig lite lunch. Hur bra som helst,verkligen tack!

En liten julkänlsa börjar även leta sig fram i mitt inre,känns bra. Jag har nämligen börjat  skriva en julklappslista,men inte en önskelista då alla redan vet att jag önskar mig sådant skoj som dammsugare,tvättkorg,tallrikar och så vidare. Men vill verkligen gå på någon julig julkonsert,kanske får smyga in när Södra Latin har sin...
With Love

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Varsegod :D <3

2010-12-08 @ 18:57:36
URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0