Julklapp

Något sen frukost/lunch. Vaknade för flera timmar sen egentligen men kände mig helt igentäppt,hes och allmänt förkyld så kunde inte riktigt ta mig upp. Nu lyxade jag till det med en laxmacka (kommit på att gravad lax måste vara det godaste som finns),lite kaffe och apelsinjucie. Tisdagslyxar! Igår hade vi lite julavslutning hemma hos Fanny med de flesta i klassen,verkligen trevligt! Men jag kom hem i hyfsad tid då jag dessvärre blev hesare och hesare ju längre kvällen gick.

Idag ska jag pyssla med de sista julklapparna är tanken,det var i och för sig tanken igår också men hade inte sådan framgång med det. Tycker inte att det är så värst roande att vara inne i stan och trängas med hela Stockholm,menmen.
With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0