Julgran

Så var det lördag kväll och jag har nyss kommit hem från jobbet. Ikväll blir det riktigt lugnt med julmust och en bra film,lutar mot Inception. Igår hade jag lite glöggmys här hos mig,och sen blev det utgång på Spy Bar. Blev en sen natt/tidig morgon men hade roligt i alla fall,så varit ganska så trött idag. Idag var det i alla fall dags för årliga julgransinköp med pappa. Så mysigt med en riktig gran som luktar jul! Kan inte förstå att man vill ha en plastgran även om det är praktiskt och så. Julgransdoften är halva grejen med granen. Nu ska jag bädda ner mig och kolla på film. Ibland kan det vara riktigt skönt att göra ingenting vettigt alls.


With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0