Söndagsmys

Härlig med söndag! Har fått sova ut riktigt ordentligt och är helt ledig idag så känns rätt så underbart om jag får säga det själv. Stängde igår och sedan åkte jag till Jimmy. Det jobbiga med att stänga är alla seega kunder som strosar runt helt obemärkt och handlar fast än vi redan har stängt. I fredags var jag på Collage med Tiffany och hennes kompis Cissi,gillade stället fast än det inte var bästa draget. Idag ska jag med Jimmys familj på inredningsmässa ska bli jättekul eftersom jag tycker inredning är så kul. Framåt kvällen blir det söndagsmiddag med familjen. Härliga dag!

Klicka för att förstora bilden
Har beställt dessa godingar (hoppas inte Jimmy ser det här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0