Snilleblixt

Woho! Jag och Jimmy fick en snilleblixt häromdagen och det var att man kan koppla in hans iphone som modem,kul att man kom på det efter en vecka hehe. Hur bra som helst i alla fall,men funkar ju bara när han är här. Funderar på att sno hans iphone tills "det riktiga" modemet kommer. Idag kom persiennsnubben hit och satte upp en persienn i mittenfönstret (obs! det största) så känns skönt att kunna dra för och slippa solen i ögonen på morgonen. Igår sov jag här för första gången själv och det gick faktiskt bra,jag var så trött att jag somnade på stört. Hoppades på lunch med Malin i fältan men det verkar dessvärre som att hon är sjuk. Ska ta och röja upp lite här och sen kolla in sats här på Gärdet.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0