Mycket att stå i

Nu sitter jag hemma i Sundbyberg och ska snart träffa Tiffany och fika. Sen ska jag försöka bege mig in till stan igen med mina kassar. Kommer verkligen att se ut som en "baglady",men vad gör man inte för att få dit sina kläder. Flytten har verkligen varit sporadisk,nu däremot är nästa allt där med det har tagit sin lilla tid. Internet har jag inte fått än,himla tråkigt,så därför passar jag på nu när jag är hemma (eller hemma och hemma,men vad ska man säga?) Nu märker jag även hur mycket grejer jag egentligen har,skor,kläder och en massa annat som man samlat på sig. Det blir ett himla jobb att rensa ut alla gamla skolpapper som jag har lyckats spara,men det får bli senare i veckan. Nej nu får Tiffany ringa,jag vill ha kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0