Jordgubbar

Ute är det grått men här inne sitter jag och äter jordgubbar till frukost,känns himla härligt. Har jobbat sen i lördags,men imorgon och resten av helgen är jag ledig och det ser jag verkligen fram emot. Påskhelgen var trevlig med påskmat och lite för mycket godis. Var även på en hejdundrande 50-årsfest i söndags med fri bar och god mat,en oslagbar kombination! Ikväll blir det ganska så stora förändringar för mig,då jag ska flytta.  Har redan börjat packa men har fortfarande en del kvar. Tänk bara på alla skor och kläder som jag inte börjat packa ner än,hehe. Det ska verkligen bli kul,men känns samtidigt lite konstigt. Nu måste jag göra mig i ordning för jobbet.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0