Internetabstinens

God morgon!
Fortfarande inget internet hemma hos mig,och det börjar gå mig lite på nerverna. Sov hos Tiffany igår så passar på att använda internet när jag ändå är här. Matten börjar bli riktigt svår nu så det känns nästan helt okej att gå och jobba efetrsom jag då i alla fall slipper räkna,hehe. Helgen har i alla fall varit toppen,med två lyckade utekvällar! Hoppas verkligen att internet har börjat fungera sen när jag kommer hem ikväll (eller imorgon,snälla!) skulle underlätta väldigt mycket. Satt och suktade efter en nespresso-maskin igår,vill vill vill ha en,men kanske inte är prio ett när man flyttar hemifrån. Fortfarande annat som måste köpas,men sen kanske,då blir det nog en egen liten nespresso-maskin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0