Nedrans mellanväder

Är det bara jag som känner att jag vill ha höst? Antagligen,nu står det i alla de stora tidningarna att denna vecka blir den sista med strålande väder. Och visst är det trevligt med lite sol men det går ju inte att klä sig! Jag tyckte att jag hade klätt mig lagom "höstaktigt" idag när jag klev utanför dörren och trodde det i ungefär 50 meter till. Sen blev jag varm,scarfen kliade och skorna brände. Jag hade klätt mig på tok för varmt,men eftersom det stod att det var mitt i september i min kalender så trodde jag att det skulle vara lite kyligt i alla fall. Men icke.

Så medan resten av Sverige njuter av den sista sommarsolen så härdar jag ut i mina höstlkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0