Voy a Bilbao

Om ganska exakt sju timmar sitter jag på flyget till Bilbao. Det är helt sjukt! Har packat nästan allt,men kommer hele tiden på saker som jag kanske borde ha med mig. Börjar däremot känna mig trött och hoppas på att jag kan slappna av och somna så det inte blir som till Kina. Vet inte hur länge jag var vaken,men man mådde sådär när man kom fram. Vet nästan ingenting om familjen jag ska till,vet inte hur de bor eller hur det ser ut. Men det mest väsentliga måste ändå vara att IKEA ligger runt krokarna. Känns väldigt tryggt. Nu ska jag packa det sista (inte alls i sista sekund) sen så ska jag bege mig mot min vän Sängen.

Nos vemos en Bilbao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0