Ilusión

Framme!

Kom fram till Bilbao for ungefar fyra timmar sen. Flyget gick smidigt och fick bagaget jattesnabbt. Nu har jag i alla fall installerat mig lite har. Jag har redan hunnit ata paella med skaldjur och druckit café con leche. Det ar ratt varmt,inte stekhett men bra mycjet skonare an i Stockholm. Tyvarr sa fungerar inte min mobil av nagon mystisk anledning, man kan bara ringa nodsamtal. Tror att vi snart ska aka och kolla pa fotboll. Sergio ska spela,far se hur et gar han sa att de var daliga haha. Tror aven att Avén har kommit nu,och resten av gruppen lar ju komma under kvallen. Blir konstigt att traffa alla i skolan har i Bilbao. 

¡Zaijian!

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Hej älsk! Hoppas du har det finfint! :)

Kärlek <3

2009-03-23 @ 02:50:09
URL: http://tiffys.blogg.se/
Postat av: ulrika

Oh låter ju underbart! Här har det snöat...



Hoppas ni har det toppen , hälsa resten av bunten! ;D

<3

2009-03-24 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0