Tissel tassel

Skön och slapp dag, men känns ändå som att jag har hunnit med en del. Jobbade hela morgonen, kan verkligen inte komma ihåg senaste gången jag gick klockan sex(!). Nu är JImmy här,han kollar på gossip girl (måste säga att det är lite gulligt,han hyschar mig ständigt när jag vill kommentera det som händer) medan jag ska våga mig på att färga håret själv för första gången. Har färgat hemma "några" gånger, men har alltid haft någon uppoffrande kompis som ställt upp som frisör. Ville go wild och färga det i någon annan nyans än b l o n d, men känner inte att jag vågar göra det ändå just nu så när jag väl stod och valde färg blev det blont...igen. Hoppas innerligt  på att jag inte förstör mitt hår helt och hållet.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0