Förlovningshysteri

Hysteri!
Ja just nu sker det, för mig,en obegriplig hysteri över denna fölovning som Daniel och Victoria nu bekräftat. Jag tycker att det är äldigt fint och så ,men nu vet vi att de ska förlova sig så punkt slut. Hörde precis en kvinna på radion som sa att hon nu kände sig som en "stoltare svensk"? Va? Hur kan man känna sig stoltare som svensk bara för att vår kronprinsessa förlovar sig. Visst det  är stort för vårt land Sverige, men kom igen. Stoltare svensk! Det var väl ändå att ta i lite väl. Hörde en annan som sa att hon hade väntat på det här och att det var stort för hennes familj. VA? Stort för hennes familj? Har de liksom gått och räknat ner och hållt tummarna för att just detta år ska vara det år som paret förlovar sig? En aning väl mycket kungafamiljsenegemang i den familjen om jag fåruttrycka mig.
 
Så ja det är stort och allt så. Men snälla svenska folket andas och ta det lugnt,roligare saker har väl hänt,eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0