Dan före...nästan

Pappa bakar bröd,jag drick julmust,lyssnar på nästa jullåten (hehe) och pysslar med klappar, medan snön ligger tät utomhus. Precis som det ska vara dagarna innan jul. Har dock ett par klappar kvar att införskaffa innan jag kan känna mig helt nöjd,men så är det nästan alltid. Hann med att klippa mig imorse (på hairstyle education) ett väldigt bra ställe som Malin hade tipsade mig om. De hade även elevklippningar,men kände mig inte så crazy idag så valde en utbildad frisör. Bra blev det i alla fall,om än lite kort lugg! Var sedan på ett impulsivt besök i farsta centrum med Tiffany,ingen höjdare direkt, trångt,stressigt och köööer. Intressant resa hem till lugnet,med kaffe och fika. Kvällen bjöd på bakning,kinamat och lite städning.

Dan före dan döre dan före dan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0