Brännskada

Snacka om att man har noll inspiration att gå i affärer och kolla på julklappar när det regnar och är grått ute. Lite snö skulle gjort susen. Men har dock köpt två julklappar (tänker inte säga till vilka) som jag är väldigt nöjd med. Men det är en hel del kvar att köpa...Nu har jag börjat på min "hemliga" pepparkakshus och tror och hoppas att det kommer bli bra. Var tvungen att vila lite från bygget,då jag brände mitt finger  (ajaj) på den förbannade sockret. Men går inte att sätta ihop det på något bättre sätt om man inte,som en på mitt jobb gjort,limmar med vanligt limm. Men då kan man ju inte äta det och det känns ju liite synd.


Något i den här stilen kanske?  Södra Latin i peppakaksmodell förra året. Väldigt fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0