We Need Weekends

Lördag, och jag är uppe i tid. Har redan ätit frukost,kollat på Gilmore Girls och slöat vid datorn. Inte illa. Ska möta 'Ögat' om en timme i stan och jag hoppas på att vara i tid. Har bara kommit i tid en dag den här veckan och det känns ganska så illa. Nu håller jag på med olagligheter (om det finns ett sådant ord). Jag laddar nämligen ner Hello Saferides senaste album. Känner att jag behöver pigga upp min ipod,som för övrigt har den bästa musiken. Gud! Plötsligt slog verkligheten till och jag kom på hur galna våra lärare har blivit. Vi har sju miljoner grejer till nästa vecka, och minst lika mycket till veckan efter. Men ska ta en sak i taget,annars får man inget gjort har jag märkt. Nu ska jag fortsätta att njuta av den underbara helg som bara infaller två av veckans sju dagar.Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0