Tänka Efter Efter

Igår ringde socker-conny mycket lägligt. Jag skulle precis låsa dörren och springa för att möta Ögat (som jag trodde då i alla fall). När jag pratar med honom springandes till tunnelbanan kommer jag på att jag har glömt glass framme. Så jävla klyftigt av mig. Då säger han "Antigen kan man tänka efter, eller så kan man tänka efter efter. Du valde det sista." Haha,tyckte det stämde så bra. För det är vad jag oftast gör. Tänker efter, efter. En väldigt dåig taktik,som oftast ite fungerar. Det blir fel och missförstånd eller som igår, smälten glass. Så jag ska börja försöka att tänka efter före,tror att det skulle förenkla saker och ting. Så tänk efter före och inte efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0