Svart till Vitt

Hur kommer det sig att det är så svårt för människor att stå för det man faktiskt tycker? Jag menar, jag har också svårt att göra det. Ibland blir man ju tvungen att ändra sig eller "dölja" vad man faktiskt tänker för att det inte ska skapa onödiga konflikter. Men när man precis innan har sagt en sak och sedan inte kan vara den som står upp och säger vad den tycker. Det är dubbelmoral. Jag tycker alla har en rätt att ändra åsikt, det är ju självklart. Men artt gå fram svart till vitt är lite med svårförståligt för mig. Så stå fast vid vad du tycker,allt annat kommer göra dig( och andra) mycket förvirrade!


Kommentarer
Postat av: Hanna

exakt!!!



nu ska jag leka och prova mina skor

2008-09-11 @ 14:11:32
URL: http://hanniluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0