Spontant

Oj vilken dag det blev igår! Tjohej! Jag kom några minuter försent när jag skulle möta Ögat, men när jag kommer till Åhléns så får jag ett sms: "Hej! Vad händer? Var när ska vi ses? :)" från Ögat....vi hade visst inte bestämt något helt klart så jag var i tid ändå! Men hon var klar så vi sågs och pratade roligheter. Vi bestämde också med Sälen att vi skulle se på bio. Men när jag och Ögat står i kön till bionbiljetterna kommer vi på en ASbra  idé. Vi ringer Sälen och frågar om inte hon kan boka biljetterna istället hemifrån. Så himla bra idé! Vi åker åt varsitt håll och bestämmer vilken tid vi ska ses. DÅ är biljetterna slut. Bra, väldigt bra.

Rent spontant går jag in på alltomstockholm.se (väldigt bra sida), och ser att ingen mindre än Mr Mraz is in tha city! Vi går tycker jag och Ögat konstaterar att det är lika dyrt som en biobiljett...typ..(klockan var då 18:15, insläpp var 18:30). Inom en kvart är alla vi på väg till Arenan. Vi köper biljetter och går på en mycket mysig konsert. RENT SPONTANT! Hurra! Middag på Burger King med baibong och snyggt skägg! På vägen hem ville jag skratta högt hele tiden (vet inte om jag var trött eller väldigt trött) Men jag kunde ju inte skratta,så fick hålla mig hela vägen hem.

Kommentarer
Postat av: malin!

baibong och snyggt skägg! HAHAHAH :'D

2008-09-28 @ 13:34:38
URL: http://ogat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0