Millinära

Nu börjar kvällen gå mot sitt slut, och natten sakta smyga sig på. Jag dricker varm choklad (hemlig recept från min far) med (ullis blunda nu!) vispgrädde. Mums säger jag bara. Man blir så lugn av varm choklad. Jag misstänker att det är den varma mjölken så gör att man känner sig härligt sovfärdig. Imorgon är det i alla fall fredag och då ska jag klippa mig! Har bra lust att göra något kul,men jag vet att jag kommer bli missnöjd så ska nog avverka alla dessa idéer. Just det jag hade ju så tråkigt förut. JAg har inte mycket roligare nu,men har suktat efter ett pasr snygga skor som jag är millinära att beställa så känner mig lite gladare nu. Borde inte,men de är verkligen snygga,jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0