Jucie på groddar och grovt mjöl

Jag är helt på rikrigt den onyttigaste personen jag känner. Det kan ju inte gå att var mer onyttig än jag! Jag kan väl inte påstå att det är så bra att vara ganska onyttig,men jag känner ändå ingen hets att hetsträna och tänka sunt 24 timmar om dygnet. Jag tycker att det har blivit en sån hysteri att vara smal,nyttig,hälsosam(synonymer kanske),pigg,glad,effektiv och så vidare och så vidare. Det är ju väldigt lätt att vara alla dessa saker på en och samma gång,eller? Självklart ska man inte frossa och äta onyttigt eftersom det inte ÄR bra för ens kropp, och självfallet ska man motionera. Men jag blir så frustrerad av all hets som är runt omkring som innebär fraser som: "Nej jag kan inte äta det där för jag åt en bulle igår" och?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0