7 dagar 1 vecka

Onsdag.Lillördag.Mittiveckan.Den dagen som på något vis avskärmar den roliga delen av veckan från den lite tråkigare. Måndag och tisdag försöker man bara ta sig upp på morgonen för att i en dvala ta sig igenom lektionerna på dagen. Torsdag är nära fredag och fredagen är alltid den dagen då alla känenr sig lite gladare än under resten av dagarna. Och sen ha vi då onsdagen som får agera språngbräda för den roliga delen av veckan. Den dagen passerar lite så där tafatt i förbifarten. Men jag ska inte låta den här dagen göra det(om edt inte redan är gjort efterso m jag vaknade nu) så snart ska jag sätta mig på tåget hem och fortsätta måla. Hurra mitt höstlovsinfall gick igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0