Snö hej nej!

Kallt och snöigt.Snöigt och kallt. Jag har precis vait ute och gått i snön. Vet inte om det är kul att det äe vinter eller inte. När man är inne är det ju mysigt men när man kommer ut.....? Nu har jag fått den kamera som ingen trodde skulle komma och den fungerar utnärkt! Hurra för den! Jag har även ett litet probelm (eller ganska stort) att jag inte kan komma ihåg saker och ting. Jag har en kalender och en mobil där jag skriver in allt som är värt att komma ihåg och lite till. men ändå så glömmer jag hälften. Det fukar ju inte. Kanske ska ha en större kalender. Hrm. Nu ska jag gå och ta tag med allt det som jag har glömt att göra.Usch det är kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0