Önska Dig Något

Jag har levt i förnekelse. Jag menar det är ju lång tid kvar till julafton och allt som har med vinterna att göra, har jag tänkt. Fram till idag. Jag kollar i kalender och upptäcker att det är den 24 NOVEMBER! En månad kvar till julafton. Det är bara fyra veckor kvar. Vilket är lite mindre en ett halvt sommarlov. Det är ju ingenting. Snöar gör det ju också för den som lyckats missa detta. Men vem tror att det här komemr hålla i sig till julen? Jag hoppas och hoppas att det gör det. Men jag har mina tvivel. Det har nämligen inte varit snö udner julen på jättelänge. Jag vill ha snö DÅ! Om jag fick välja (vilket varken jag eller någon annan får) skulle jag tusen gånger hellre ha snö om en månad. För snö är mysigt när man är inne och lite mysigt när man är ute för det blir så ljust och tyst. Härligt. Nu är det bara att sätta igång att skriva en önskelista!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA, jag ser dig framför mig exakt när du ramlar och din min efteråt!! Klockrent ser jag det!! Och förresten, du vet väl vad göra en Hanna är?! Då hade du varit total packad :)

2008-11-25 @ 13:20:23
URL: http://hanniluss.blogg.se/
Postat av: Luslouise

Haha, men numera kan man göra två olika hannor;)

stackars min sko:(

2008-11-25 @ 15:49:31
URL: http://luslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0