Ide

00:01 precis vad klockan visar i skrivande stund. Det har varit jordens konstigaste väder med sol/regn/blåst/regnbåge. Knasigt värre. Tur att det finns hus! Nu skulle jag vilja göra som björnaran göra. Gå i ide ett litet tag.Sova några dyng i sträck. Slippa mörkret och kylan. Men jag får en känsla av att jag skulle missa en del då. Jag skulle väl börja leva i drömmarna och inite fatta vad som var på riktigt eller vad jag såg i fanatsin. Ska nog inte gå i ide. Ska hålla mig vaken. Ska vara vaken tills jag är klar med allt på min checklista för idag. Det kan nog bli ett bra tag.Bland annat eftersom inte allt går att genomföra hemma klockan 00:05 på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0