Fronterkaos

Nyss hemkommen från mitt Troll. Fortfarande mycket snö ute och rykten säger att det ska bli mer och värre. Ord som Storm och Snökaos har till och med använts. Vår allas favorithemsida fronter (som ogat.blogg.se ägnat ett helt inlägg åt) fungerar inte! Jag kommer inte in, och Trollet kom inte in igår heller. Väldigt bra och ffig idé det här med fronter. Verkligen. Jag får väl helt enkelt improvisera imorgon,men tror inte det komemr lyckas så bra. Nu ska jag pröva igen. Fronter for the win! NOT!  

Kommentarer
Postat av: ögat

nää du måste gått in på fel adress eller nåt! Inte en chans att fronter inte skulle fungera!!!



xD

2008-12-01 @ 21:35:49
URL: http://ogat.blogg.se/
Postat av: ögat

nää du måste gått in på fel adress eller nåt! Inte en chans att fronter inte skulle fungera!!



xD



ps. nice med marknadsföring av min blogg! ^^

2008-12-01 @ 21:37:41
URL: http://ogat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0