Kul i jul

Just nu befinner jag mig pa ett hotellrum i Najing. Jag fick precis en bula i pannan med sprackta blodkarl i,efter ett hysteriskt skrattanfall pa golvet.Pa nagot vis dunkade jag i huvudet i det stenharda golvet.Kulijul. Idag kanns det som att vi har gjrt en miljon saker.Vi var i skolan pa morgonen.Var larare heter X (Ingen kommer ihag vad hon heter) och hon ar valdigt snall och kreativ. Hon pratar kinesiska ganska sa snabbt sa det ar lite svart att hanga med, men eftersom hon pratar ratt bra engelska gar det bra. Idag fick vi t.ex ga er pa stan med henne och kopa glass for att kopa den pa kinesiska. Det gick,alla fick glass sa vi var ratt nojda. Dagen fortsatte med lunch ute. Jag,Annika,Malin x2, Vivian och Ulrika gick till en restaurang over gatan. Vi rusade ratt over gatan fran hotellet.Nar vi val hade kommit over berattade Vivian att man kunde fa bota for det.Hoppsa, Trafiken ar helt galen sa vi bestamde oss for att nog inte gora om det.Ganska ovart. Det var inte sa latt att bestalla.Jag tror att vi hade sju servitorer vid vart bord.Vi gjorde det enkelt for oss och sa tt vi inte ville ha fisk,skaldjur eller kyckling. Malin kan inte ata detsa det avr lattasta att undvika dem. Sen fick vi typ bara gronsaker.Det var i och for sig gott,sa det var ratt lyckat. 

Sen var vi pa aventyr med Dong MenMen (hon som varit utbytesstudent i var skola) och hennes kompis Joe,men det tar jag nagon annan gang.
 
Zaijian!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DONG MEN MEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xDxDxD fyfaaaaaaaaaaaaaan va fult jag smaller av.

2008-07-03 @ 15:50:11
Postat av: pappa

Det verkar vara full fart i Nanjing, det är skillnad här i Sumpan här är det lugnt och fridfullt. Hoppas du inte har allt för ont i huvudet efter kontakten med stengolvet. Kramar pappa

2008-07-03 @ 16:22:30
Postat av: Hanna

Hoppas att du har det bäst :D Vi längtar efter dig här hemma!!

2008-07-04 @ 00:51:24
URL: http://hanniluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0