Happy,happy,happy.Come on.....

Jahapp.Nu sitter jag har pa rummet helt sjalv. Verkligen helt sjalv. Resten sitter antagligen hos "sin" topstudent- kines nu eller kanske har de gatt ut pa restaurang med "sin" topsudent-kines.Men har sitter jag som ett retard och har ont i magen som ar mer knas an aldrig forr.Ska leta fram lite vatskeersattning och te. Vagar inte ata nagot eftersom maten har en tendens att inte stanna kvar sarsklit lange. Igar shoppade jag,Malin och Torsten (Malins pappa) vid Shinqikou.Ett omrade med massa varuhus och butiker som Louis Vuitton och Armani (Lite svart att fyda dar...). Vi tog en fika paus pa Starbucks dar jag drack en Frappe med vaniljsmak,underbar var ordet. Vi kom inte hem fran var shoppingrunda forran halv elva. Har var det lite action.Vi hade inte atit middag sa vi var inne i en "brodbod" dar vi hade handlat 14! olika sorters brod.Gott! Sen stupade jag nastan.Fy vad trott man blir av varmen och allt man vill hinna med.Imorse fick jag hora att Ulrika och Vivian hade fatt problem med sin vagg igen. De har en fuktskada fran AC,vilket har gjort att hela tapeten har luckras upp.Feting ackligt.De fick darfor byta rum mitt i natten,jobbigt.Tycker de borde klaga lite,for de har verkligen fatt luff-rummet (an sa lange).Toalette har aft stopp tva ganger (HAHA),hogtalaran till datorn var obrukbara minst en vecka och nu har de en fuktskada som man hoppas ska forvinna.Lagt.

Imorgon ska vi till Huangshan,aven kant som Gula Berget! Helt crajsy.Vi aker klockan tre harifran for att sedan ta taget i ett ar.Nar vi kommer fram ska vi lamna grejerna pa vart forsta hotell.Mycket mer an sa vet jag inte.Vi kommer tillbaka pa mandagmorgon (direkt till skolan...) med nattaget. Ska bli spannande att se vad berget har att erbjuda. Man ar ju inte sa sugen pa en favorit i repris. Zajian!



Kommentarer
Postat av: Trolltiffy

Kom hem nu shiitunge! :) Saknar dig plutt!

Trolltiffy <3 Luslouise

2008-07-13 @ 22:40:35
Postat av: Trolltiffy

Kom hem nu shiitunge! Saknar dig plutt!

Luslouise <3 Trolltiffy

2008-07-13 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0