I Jakt Pa Fynd

Trott sa trott.
Vi har precis kommit hem fran en exklusiv middag pa McDonken. Vi orkade inte med annat eftersom vi gatt i stan hela dagen.Forst skulle vi till en liten butik dar Ulrika skulle kopa en kines-klanning i (som hon inte kopte.... xP. For att omma dit tog vi bussen UTAN AC! Det var sa fruktansvart varmt hela resen och vi  visste inrte vart vi skulle.Som tiur laste Annika kartan och vi hittade av bussen. Sen gick vi genom en massa butiker pa gatan upp mot Konfucius templet. Dar lamnade Malin x2 poch Vivian banan for att vila hemma. Jag, Ulrika och Annika fortsatte tappert i jakt pa fynd. Jag hittade massa bra DVD-filmer och DVD-boxar,valdigt nojd (om de nu funkar). Kopte bl.a Sex and the city filmen,de tre forsta sasogerna av OC och en hel massa Vanner. Vi gick bland stirrade kineser runt omkring pa marknaden och hittade lite annat smatt och gott. Nar benen inte bar och klockan rann ivag tg vi taxi hem for 25 kronor.Kan tyckas dyrt eftersom  vi akte dit for 1 krona.Nar jag kom hem fungerade horlurara pa var dator som varit "trasiga" sen vi kom. Malin satt och lyssnade pa kinesisk musik,men det kandes bra att de funkade.Man ska fa vad man betalar for. Nu ska jag se om Malin kommer tillbaka fran sin pappa Torsten.Jag ar trott och vill inte kanna som jag gjorde pa forsta lektionen idag.
Zaijian!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go´kväll Louise, eller det är väl natt i Kina nu. Det verkar mycket att stå i där i Kina. Har du kvar ditt abonnemang eller kör du med kontantkort. Här är klockan 20.00 och allt rullar på sin vanliga gång. Kramar pappa, mamma och Linnea.

2008-07-07 @ 20:02:50
Postat av: Tiffany

Hej min älsklings Lus! :)

Torrt av dig o inte svara på min kommentar jag skrev, ingen ide att skriva då ju ;P

Älskar dig, hoppas du har det bra! :)

2008-07-07 @ 21:31:00
Postat av: Luslouise

Haha,du kan vara torr! ;) har inte svarat pa nans :P

Jag har det jattbra har kom precis hem fran skolan och vi ska snart ut och ata.Maten ar ju inte alls skabbig :D puss och kram skumbanan<3

2008-07-08 @ 06:24:35
Postat av: Luslouise till Pappa

Jag har fortfarande abonemang for det funkar inte att ha kontantkort nar man har mobilen bunden till ett abonemang. Vi ska ut och ata nu,bara jag,Malin och Torsten kvar pa hotellet. Resten har gatt ut pa stan,men vi ar lite sega idag.Kramar Louise

2008-07-09 @ 07:44:47
Postat av: Tiffany

Ehm, jo maten är uuuuurrrrrrrrrrk, det där med din mage kanske är ett bevis på att den inte är så bra :P

2008-07-11 @ 09:12:56
Postat av: Hanna

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SEX AND THE CITY FILMEN - VÄRLDENS BÄSTA FILM!!!! NU ÄR JAG SÅ ÄCKLIGT AVUNDSJUK ATT DU KAN SE DEN OM OCH OM IGEN!!!

2008-07-11 @ 18:55:03
URL: http://hanniluss.blogg.se/
Postat av: Luslouise till Tiffany

Hahaha ;P jag tycker i vilket fall att den ar god och min mage mar bra igen :D

2008-07-16 @ 06:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0