Koffeindrog

Klockan är exakt 01:49 nu. Intresset för sömn har avtagit drastiskt då jag smuttat på kaffe de senaste timmarna. Kan inte förklara varför riktigt men en teori är att jag vill  utnyttja mitt lov till max nu. Vill inte säga högt hur många ( Läs FÅ!) dagar det är kvar tills skolan börjar. Det är så mycket jag vill hinna med innan dess. Men jag har mentalt börja ställa om till skola i huvudet genom att:

1. Införskaffat en stilren kalender där jag ska skriva in alla p-p-p- (hemskahemska ord) prov och annat som jag inte får glömma.Vuxet.
2. Matar in huvudet hela dagarna ordet "Skola" så många gånger det bara går för att liksom inse att denna verksamhet finns.
3. Börjat umgås med folk från skolan. Vilket minskar risken för total chockhjärtattack när man möts igen efter tio veckor.
4. Röra mig omkring skolan för att liksom dofta kombinationen Söder och skola igen. Tycker att bara Söder luktar godare.
5. Skrivit ut schemat. Det var verkligen en riktig väckarklocka.

Något jag inte har ställt om är klockan. Det är överskattat och jag kommer aldrig vänja mig med att gå och lägga mig i tid ändå. Det är bara att vänja sig med att få några timmar sömn per natt.

Godnatt ( men inte än på ett tag) !

Kommentarer
Postat av: oegat

du o kaffe..

tack för påminnelsen om schemat (y)

pösZ

2008-08-15 @ 10:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0